به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در نشست با ائمه جمعه استان اظهار کرد: موضوع قرارگاه رزمایش مواسات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سال‌های متوالی از ناحیه مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی تاکید می‌شود، افزود: مسائل اقتصادی یا جهش در تولید از این جهت مهم است که امکانات اقتصادی، معیشت زندگی و رفع انواع حوائج ضروری قابل تعویق نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان با ورود از رخنه اقتصاد و انواع نفوذها می‌خواهند جامعه ما را زمین گیر کنند، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی مرهمی بر نقطه درد است.

وی با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان فرهنگ متعالی اولویت دارد، عنوان کرد: اگر فرهنگ درست شود در پای آن همه چیز درست می‌شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ایثارگری‌ها، محبت و از خودگذشتگی مردم جامعه ما محصول ایمان و مکتب انبیا است، بیان کرد: کشورهای غربی با همه ادعا و امکاناتی که دارد در ایام کرونا دست به دزدی‌های کلان مواد بهداشتی زدند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از همه وحشی‌تر هستند، اما ادعای تمدن نیز دارند، اظهار کرد: در تفکر لیبرال دموکراسی مسئله حسن و قبح تنها در جایی که توجیه اقتصادی وجود دارد معنی می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فقر و بیچارگی یکی از شاخصه‌ها و ستون فقرات تفکر لیبرال دموکراسی است چراکه تنها وقتی می‌توانند سلطه خود را تحمیل کنند که طرف مقابل آن‌ها فقیر و عقب مانده باشد، افزود: انسانیت و شرف و رحم در تفکر لیبرال معنی نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از کسانی که زیر تابوت تفکر لیبرال غربی با التماس سینه می‌زنند انتقاد کرد و گفت: اینکه یک فرد از خودش می‌گذرد و برای مردم ایثار و گذشت می‌کند، باعث شرمندگی ما می‌شود، اما شرمندگی بیشتر این است که گاهی بعضی از مسئولین زیر تابوت تفکر لیبرال غربی باز هم با التماس سینه می‌زنند.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات مسئله‌ای نیست که به راحتی از کنار آن بگذریم چراکه محصول یک تفکر و مکتب است، گفت: ایثار و گذشت در این رزمایش شاخص است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید زندگی کسانی که در مکتب الهی پرورش و به مقامات دست پیدا کردند برای مردم تبیین کنیم، عنوان کرد: بهترین دلیل بر امکان هر شیء وقوع آن شیء است و وقوع همان اسوه‌هایی هستند که در تربیت مکتب اسلامی کم نیستند.

وی با بیان اینکه اقتضای انقلاب اسلامی برخورد با موانع است، اظهار داشت: هر زمانی که موانع برطرف شود اقتضای انقلاب به کمال تبدیل می‌شود و عشق به کمال در ذات هر انسانی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.