به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب نژاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده در رابطه با حفظ مسائل بهداشتی و ایمنی مددجویان و توان جویان مستقر در مراکز تحت نظارت سطح استان همچنین پرسنل این مراکز تعداد سه هزار و ۱۵۰ بسته بهداشتی به ارزش ۹۷۰ میلیون ریال در اسفند ماه توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۶۰۰ میلیون ریال دیگر اقلام بهداشتی بیان کرد: در این قالب ۸۶۲ محلول ضدعفونی کننده دست، ۲۴ آب اکسیژنه، ۱۲۵ ژل ضدعفونی کننده دست، ۵۰۰ بطری وایتکس و ۲۴۵ جفت دستکش، شش هزار و ۶۳۲ عدد ماسک و هزار و۴۶ مایع دستشویی توزیع شده است.

به گفته وی این بسته‌ها روز گذشته به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارسال شده تا بین بیش از ۴۰ مرکز شبانه روز معلولان، سالمندان و فرزندان شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی توزیع شود.

عرب نژاد اضافه کرد: همچنین مبلغ ۸۶۰ میلیون ریال نیز به پایگاه‌های سلامت اجتماعی بهزیستی و گروه‌های همیار بهزیستی جهت تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم در شهرستان‌ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از افزایش زمان پاسخ گویی خط مشاوره ۱۴۸۰ (صدای مشاور) از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت خبر داد و افزود: هم استانی‌ها می‌توانند استرس‌های ناشی از بیماری کرونا ویروس را به صورت تلفنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاوران بهزیستی درمیان بگذارند و پاسخ دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.