به گزارش خبرنگار مهر، احمد بخشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت بیان‌کرد: از مهمترین برنامه امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرای طرح‌هایی چون طرح فرشتگان رحمت است که طی سال‌های متوالی با حضور خیرین و داوطلبان در آستانه سال جدید اجرا می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: اجرای این طرح از ۲۵ اسفندماه ۹۸ در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای اجرای این طرح ۹۱۹ بسته غذایی در مناطق محروم توزیع شده است، افزود: ارزش تقریبی این تعداد بسته‌های غذایی ۹۰ میلیون تومان است.

بخشی اظهار کرد: طرح فرشتگان رحمت از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر در جهت تأمین و حمایت از سلامت و زندگی اقشار محروم و مبارزه با چالش‌های جهانی مانند فقر، گرسنگی است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین در خصوص مقابله با بیماری کووید ۱۹ گفت: با هدف تامین اقلام بهداشتی، درمانی و معیشتی بیماران نیازمند و اقشار آسیب پذیر طرح دست یار اجرایی شده است.

بخشی با بیان اینکه خیران می‌توانند کمک‌های خود را از روش‌هایی چون کد دستوری #۱۱۲* و یا شماره کارت ۹۷۳۰-۵۰۲۵-۶۳۱۸-۵۸۹۴ بانک رفاه کارگران در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهند، گفت: همچنین در صورت تمایل به هزینه کرد کمک‌ها در خراسان‌جنوبی کد دستوری #۵۶*۱۱۲* به این منظور اختصاص یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.