محمدصادق معتمدیان روز شنبه در این بیانیه با تشریح طرح فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان اظهار داشت: این روزها خراسان جنوبی نیز مانند سراسر میهن عزیزمان و بسیاری از نقاط جهان، درگیر مبارزه با بیماری همه‌گیر کرونا است که سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته و موجب برهم زدن نظم، انضباط و شرایط معمول جامعه شده است.

این بیانیه می افزاید: مردم و مسوولان استان پا به پای همدیگر برای مقابله با این بحران و کاهش زنجیره انتقال این بیماری تلاش می‌کنند و به لطف الهی، همت و تلاش کادر پزشکی و درمانی و حمایت و همراهی شما مردم عزیز، موفقیت‌هایی برای جلوگیری از شیوع این بیماری کسب شده است.

استاندار خراسان جنوبی در این بیانیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از همه مردم همیشه درصحنه و آگاه، نیروهای نظامی و انتظامی، کادر پزشکی و درمان، سازمان‌های مردم نهاد و موسسات حمایتی و خیریه، نیروهای جهادی و خودجوش مردمی، همراهی کسبه و اصناف در رعایت قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی و نیز رسانه‌های فرصت شناس استان در همراهی و همکاری مدیریت این بحران قدردانی کرد.

معتمدیان در ادامه با عرض خداقوت به همه عزیزان و دست اندرکاران تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت هستیم از مردم فهیم استان دعوت می‌کنم با  «ماندن در خانه» و پرهیز از سفر و تردد و حضور در تجمعات چندنفره، خادمین شان در ستاد مدیریت این بیماری را یاری کنند، این‌ فرصت شناسی را قدر دانسته و آخرین تصمیمات اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، جهت رفاه حال مردم و حفظ سلامت آنان برای همراهی مردم شریف استان به اطلاع می رسد.

این بیانیه می‌افزاید: رجاء واثق دارم مردم فهیم، فرهیخته و موقعیت شناس استان، همچون گذشته در رعایت این موارد حساس، پیشقدم بوده و با فرهنگ‌سازی برای استمرار و تداوم زنجیره #ماندن در خانه و # نه_به_کرونا بیشترین تاثیر گذاران در ستاد مبارزه با کرونا خواهند بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم با همراهی و همکاری بیشتر از پیش، مانور اقتدار فرهنگی برای حفظ سلامت همه را به نمایش خواهند گذاشت و بدون شک با تعداد محدودی که با رعایت نکردن و عدم احترام به مقررات و تصمیمات ملی و استانی، موجب بر هم زدن نظم عمومی و تکدر خاطر هم استان‌های عزیز را فراهم آورند برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی در این بیانیه افزود: امید است با همراهی، همکاری و حمایت شما مردم عزیز و شریف استان، به زودی شاهد برگزاری جشن ریشه کن شدن بیماری کرونا در خراسان جنوبی باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.