به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان بیان کرد: این بارندگی‌ها ۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان خسارت زده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۰۰ دستگاه پل و ابنیه استان از این بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند، اظهار کرد: علی رغم حجم بارش‌ها اما جاده‌های اصلی مسدودی نداشته‌ایم و محورهای فرعی نیز بیشتر از دو ساعت مسدود نبوده‌اند.

جلال زاده با اشاره به طرح نوروزی راهداری بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفند ماه ۹۸ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان بیان کرد: تا کنون در قالب طرح ملی ابرار ۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع برای آسفالت ۱۲۷ کیلومتر راه روستایی استان در قالب طرح ابرار برنامه‌ریزی شده که امیدواریم تا تیرماه اجرایی شود.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل بار از استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۷ دستگاه ناوگان باری از استان برای حمل کالاهای اساسی به بنادر چابهار اعزام شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.