به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان با بیان این مطلب در نشستی با شورای معاونین و مدیران کل ستادی اظهار داشت: جهش تولید که موجب افزایش تولید می شود افزایش ثروت و درآمد را به همراه دارد.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید» تاکید کرد: جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد و کاهش وابستگی به خارج را به دنبال دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مزیت‌های استان گفت: لازم است عوامل موثر بر جهش تولید در همه حوزه‌ها معین شود و در همین راستا برنامه‌های عملیاتی استان برای سال جدید مشخص شوند.

معتمدیان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سال ۹۸ عنوان کرد: نواقص و نارسایی‌های سال قبل احصا شده و جهت رفع کامل بررسی شوند.

وی افزود: اولویت‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادهای اجرایی برای سال ۹۹ تدوین و ارایه شود تا جهشی در برنامه‌های سال جدید داشته باشیم.

معتمدیان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به نتیجه رساندن مصوبات سفرهای شهرستانی، اجرای طرح‌های نیمه تمامی همچون مسکن روستایی، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، امکانات زیرساختی حمل و نقل از جمله مواردی است که باید در اولویت برنامه‌های سال جدید قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی تاکید کرد و توانمندسازی پیمانکاران بومی را از اولویت‌های سال ۹۹ برشمرد.

معتمدیان با اشاره به تفاهم نامه‌ها و سندهای توسعه شهرستانی تصریح کرد: در سال جدید توان خود را برای اجرای این موارد خواهیم گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.