رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: تاکنون مردم خراسان‌جنوبی بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان در جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند.

معاون‌توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: کمیته امداد هر ساله در روزهای پایانی سال با برگزاری جشن نیکوکاری جهت تهیه اقلام مورد نیاز، نیازمندان هم‌استانی اقدام می‌کند و با برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار این کار خیر صورت می‌گیرد.

سلم‌آبادی ادامه‌داد: امسال با توجه به شیوع کرونا درکشور تصمیم گرفته شد به منظور رعایت بهداشت و با توجه به اهمیت سلامتی مردم جشن نیکوکاری از طریق غیرحضوری و با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی انجام شد.

وی افزود: خیران می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری چون سرشماره #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* و یا سامانه ۰۹۶۸۸۷۷ و یا اپلیکیشن‌هایی چون بله و سکه و سنا به محرومان و نیازمندان در آستانه سال نو کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: همچنین نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۲۱۰۲۸۹۱۰۰۵ بانک صادرات کمک‌های خود را واریز کنند.

سلم‌آبادی یادآورشد: تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی هشت هزار و ۱۲۷ نفر و تعداد فرزندان ایتام و محسنین هفت هزار و ۶۵۰ نفر است که از این تعداد سه هزار و ۸۷۹ نفر یتیم و چهار هزار و ۸۴۱ نفر فرزندان محسنین هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.