حسین خسروی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به برنامه‌های آتی خود برای پیگیری خواسته‌های مردم اظهارکرد: در قدم اول یک دور کامل دیگر از نقاط مختلف حوزه انتخابیه بازدید خواهم کرد تا از نزدیک با مشکلات اقشار مختلف آشنا شوم.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از جمله اولویت‌های امروز کشور و البته خراسان‌جنوبی موضوع معیشت مردم و بحث بیکاری است، بیان‌کرد: نشستن پای درددل تولیدکنندگان و فعالان در عرصه اقتصاد و همه کسانی که در این زمینه تأثیرگذار هستند نیز در برنامه کاری من وجود دارد.

خسروی ادامه‌داد: در قدم بعدی نشستی با نماینده فعلی مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خواهم داشت تا با جزئیات بیشتری از مشکلات پیگیری شده توسط ایشان مطلع و در ادامه مسیر نسبت به این موارد پیگیری شده نیز توجه ویژه‌ای داشته باشم.

وی گفت: البته مردم عزیز حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مطلع هستند که همه این موارد در چارچوب وظایف نماینده مجلس قابل پیگیری است.

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زمینه شیوه تعامل خود با گروه‌ها و جناح‌های سیاسی فعال در خراسان‌جنوبی یادآور شد: وقتی کسی به عنوان نماینده مجلس از یک حوزه انتخابیه برگزیده می‌شود بی شک نماینده همه مردم (حتی کسانی که به او رأی نداده‌اند) است.

خسروی گفت: بر این اساس در دوران نمایندگی مجلس با همه جریانات سیاسی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند، تعامل خواهم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1362285
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.