به گزارش خبرنگارمهر، ابراهیم تقی‌زاده صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه باید لایجه بودجه شهرداری بیرجند با سرعت بیشتری روال کار خود را طی‌کند، اظهارکرد: مسئله متمم بودجه سال جاری نیز از موضوعات حائز اهمیت است.

رئیس شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری بیرجند برای سال ۹۹ حدود ۱۸۸ میلیارد تومان است، بیان‌کرد: این در حالی است که اصل بودجه شهرداری در سال ۹۸ حدود ۱۳۲ میلیارد تومان بود.

تقی‌زاده ادامه‌داد: بر اساس گفته متولیان امر در شهرداری ۴۸ درصد بودجه شهرداری در سال ۹۹ را بودجه جاری و ۵۲ درصد را نیز بودجه عمرانی تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به متمم بودجه سال ۹۸ ادامه داد: متمم بودجه سال ۹۸ حدود ۱۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

رئیس شورای شهر بیرجند با اشاره به برخی از انتقادات اعضای شورای شهر بیرجند در زمینه معوقات اضافه‌کاریکارگران شهرداری گفت: در ابتدای مدیریت شهرداری برخی از کارگران ۷-۸ ماه حقوق معوقه داشتند که الان پرداختی‌ها به روز شده است.

تقی‌زاده یادآورشد: این مسئله یکی از نقاط مثبت در مجموعه شهرداری بیرجند است و در مورد سه ماه حقوق معوقه برخی از کارگران از سال ۹۶( مربوط به مدیریت قبلی شهرداری) با بررسی‌های لازم تعیین تکلیف توسط خود شهرداری صورت خواهد گرفت.

رضا حسنی‌صفت عضو شورای شهر بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال ۹۶ برخی از کارگران شهرداری چند ما اضافه‌کاری طلب داشته‌اند، اظهارکرد: این اضافه کاری‌ها تاکنون پرداخت نشده و در متمم بودجه نیز از سه ماه تنها یک ماه مد نظر قرار گرفته است.

وی بیان‌کرد: ممکن است این ادعا مطرح شود که که این اضافه‌کاری‌ها ثبت نشده است که در هر حال تعیین تکلیف باید صورت گیرد.

عضو شورای شهر بیرجند گفت: در هر حال باید مشخص شود که کارگران این چند ماه را واقعاً طلب‌کار هستند یا خیر

گفتنی است در این جلسه موارد دیگری چون پروژه‌های در نظر گرفته شده در متمم بودجه سال ۹۸ و برخی از پروژه‌های سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1354673
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.