همچنین زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه استان خراسان جنوبی طنین انداز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: زنگ گلبانگ انقلاب در مرکز استان در میدان امام بیرجند و در سایر شهرستان‌ها نیز به صورت نمادین در یک مدرسه نواخته شد.

محمدعلی واقعی افزود: در ایام دهه فجر امسال ۳۵۷ عنوان برنامه شاخص با مشارکت ۱۸۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین طرح لاله‌های روشن در ۴۴۵ آموزشگاه استان همزمان با سراسر کشور ۱۶ بهمن ماه اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ پیشگامان گام دوم انقلاب با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در بیرجند نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از اعزام ۴۲۷ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در ایام دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت با حضور ۲۵ هزار دانش‌آموز، اجرای سرودهای حماسی، تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و نمایشگاه ابتکارات و خلاقیت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسوولان استان خراسان جنوبی امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.

همچنین مراسم سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی اکنون در میدان امام خمینی بیرجند و سایر شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.