حجت الاسلام محمدعلی رضایی در در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان شهر دیواندره اظهار داشت: ملت ایران در برابر بیگانگانی که چشم طمع به این مرز و بوم داشته باشند با قدرت ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان نماد قدرت، عزت و تجلی استقامت ملت ایران در برابر یاوه گویان ومستکبران است، افزود: رییس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: لازم است مسئولان برای  شکوهمندی هر چه بیشتر ایران اسلامی، تلاش و کوششی مضاعف داشته باشند.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه باید در تمام عرصه‌ها به ویژه اقتصادی به تولید داخلی اکتفا کنیم، اظهار داشت: این امر با سرمایه‌گذاری، کار و تلاش مضاعف محقق می‌شود، تا کشور خود را از نیازهای که به آن وابسته است خودکفا و دشمنان قسم خورده این کشور ناامید و پریشان شوند.
حجت الاسلام رضایی محور اصلی حرکت‌های مردمی در ۱۳ آبان را رهبری مدبرانه و داعیانه امام خمینی(ره) بیان کرد و اظهار داشت: بنا بر حساسیت موجود و هجمه‌های بیرونی از سوی دشمنان انقلاب، امروز یکبار دیگر با حضور گسترده شما مردم و دانش آموزان، جواب دندان شکنی به دشمنان قصم خورده ایران داده شد.
وی با اشاره به رصد رسانه های خارجی و تجزیه و تحلیل آنها از حضور مردم در صحنه های انقلاب، تاکید کرد: صفوف به هم فشرده مردم در مراسم‌های ملی بر تمام توطئه‌ها و هجمه های دشمنان خط بطلان خواهد کشید.
شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۹۵کیلومتری شهرسنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.