محمدعلی جاوید روز یکشنبه در نشست کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آمادگی واگذاری محیط‌های شهری را برای اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی دارد که از آن استفاده می‌کنیم اظهار داشت: صنوف و بازاریان شهر بیرجند که عموما مردمی متعهد و انقلابی هستند فعالیت‌هایی همچون سال‌های گذشته ویژه ایام دهه فجر خواهند داشت.

وی افزود: در راستای تنویر افکار عمومی با دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم در دهه فجر را خواهیم داشت.

شهردار بیرجند ضمن انتقاد از نداشتن برنامه مشخص توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این کارگروه گفت: فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، ثمرات و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بی‌نظیر است و همه وامدار این پیروزی بزرگ هستیم.

وی بیان کرد: خدمات ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ارایه شده، نیازمند معرفی است و باید همه ساله این موضوع تکرار شود.

جاوید شرایط فعلی کشور را متفاوت از سال‌های قبل دانست و افزود: دشمنان تلاش دارند بین مردم دلسردی ایجاد کنند و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب باید در راستای برطرف کردن ضعف‌ها و کمبودها و شناخت مشکلات مردم برداشته شود گفت: در حوزه تزئینات شهری و تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کرد تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

وی گفت: علیرغم اینکه برای همسان سازی و جلوگیری از نازیبایی شهری نصب استند یا داربست و پلاکارد ممنوع است اما در این ۱۰ روز دهه فجر با دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی خدمات آنها همکاری می‌شود.

شهردار بیرجند بیان کرد: رژه خودرویی در ۱۲ بهمن، پیشنهاد اختصاص یک روز به عنوان حمل و نقل همگانی رایگان و کلنگ زنی پارک انقلاب در یک محله نیز همزمان با دهه فجر در دستور کار است.

وی افزود: زیباسازی محیطی، آذین بندی شهری و میادین و نصب پرچم‌های انقلاب در محلات مختلف به خصوص در مناطق کمتر برخوردار در دستور کار خواهد بود.

جاوید گفت: گزارش مصور از دستگاه‌های اجرایی در قالب عکس و فیلم با موضوع دهه فجر دریافت خواهد شد.

نواختن زنگ انقلاب، نصب پرچم در سطح شهر با محوریت تصویر سردار شهید سلیمانی و استفاده از ظرفیت سازمان حمل بار و مسافر در ایجاد شور و نشاط دهه فجر از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.