برای ساخت اقامتگاه بوم‌گردی سرای حاجی احمد، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۰ درصد با بازپرداخت پنج ساله توسط بانک انصار پرداخت شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان جنوبی در آیین افتتاح این اقامتگاه گفت: اصلاح تقاطع جاده افین از مصوبات سفر فروردین 98 استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه بود که برای زیرسازی، آسفالت و میدان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و برای جابه ‌جایی تیرهای برق ۱۳۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جعفری افزود: این پروژه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که تاکنون ۴۸۵ میلیون تومان تخصیص یافته است و نیز نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ارتباط با پروژه احداث جاده خطیبی به چاه شهید صدوقی گفت: این پروژه ۱۱ کیلومتری ۲ روستای خطیبی و شهید صدوقی را به شبکه زیرکوه متصل می‌کند.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه سه میلیارد تومان هزینه می‌شود که با بهره برداری از آن مسیر بخش زهان به زیرکوه ۱۱ کیلومتر نزدیکتر خواهد شد.

بازدید از کتابخانه شهدای غزه زهان، بازدید از مسجد جامع تاریخی و طرح اصلاح تقاطع افین و پروژه احداث جاده خطیبی از دیگر بازدیدهای معتمدیان در بخش زهان بود.

  بازدید از پروژه احداث جاده خطیبی، طرح گازرسانی و آبرسانی و پروژه مسکن محرومان روستای اردکول، استخر شنای حاجی آباد، ساختمان جدید فرمانداری و نشست بررسی سند توسعه و محرومیت زدایی و بررسی مصوبات سفر قبلی از مهمترین برنامه‌های معتمدیان در سفر یکروزه به زیرکوه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.