کمال الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه در نشست بررسی و جمع بندی مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاینات افزود: بر این اساس تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر با همکاری و هم افزایی شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه همه جانبه در استان باشیم.

وی گفت: حضور میدانی میان مردم، احصای نیازمندی‌ها و اولویت‌های شهرستان و هدایت منابع به طور اصولی از راهبردهای مدیریت عالی استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ۱۴ سفر رسمی استاندار به اقصی نقاط استان و روستاهای دوردست افزود: دستاورد این سفرها ۵۸۶ مصوبه بوده که گره‌های اساسی که در سطح استان بوده را مرتفع سازد.

وی بیان کرد: حوزه عمرانی به همراه مدیران شهرستان در بازدید فنی و اجرایی، نیازمندی‌ها را احصا می‌کند و در نشست جمع بندی بررسی و تصمیم گیری می‌شود. 

میرجعفریان گفت: نتیجه بازدیدها و شناسایی نیازمندی‌ها، ارائه و تعریف برنامه راهبردی خوبی در سطح استان بوده است که مهمترین دستاورد آن برگزاری همایش ملی روز روستا و عشایر و حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزیران در خراسان جنوبی بود.

وی اظهار داشت: تفاهم‌نامه ایجاد یک هزار هکتار گلخانه، اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ۳۷ مجتمع آب روستایی و تخصیص منابع برای توانمندسازی روستاییان، توسعه راه‌ها و راه آهن از دستاوردهای همین حضور میدانی و احصای نیازها و توانمندی استان بوده است.

فرماندار قاینات هم گفت: سفر خردادماه امسال استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان ۹۰ مصوبه داشت که عملیات اجرایی ۸۵ درصد مصوبات شروع شده است.

محمد کریمی افزود: با وجود تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه و ایجاد شرایط سخت برای کشور، شهرستان قاینات با این ۹۰ مصوبه به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و در آینده نیز شاهد رشد و توسعه بیش از پیش خواهیم بود.

وی تصریح  کرد: با وجود همه سختی‌ها، اجرایی شدن همه مصوبات خط قرمز ماست.

معاون استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در سفر یک روزه به شهرستان قاینات از ۳۸ پروژه بازدید و برای بررسی میدانی پروژه‌های مصوبات سفر استاندار به بخش اسفدن سفر کرد. 

میرجعفریان در این سفر، ضمن بازدید از پروژه زمین چمن مصنوعی اسفدن بر فراهم کردن شرایط برای استفاده هرچه سریع تر جوانان از این مجموعه، تاکید کرد. 

وی با حضور در محل پروژه سالن ورزشی این شهر گفت: با وجود اعتبارات مصوب، ورزش و جوانان مکلف است این پروژه را هرچه زودتر آغاز کند. 

بازدید از پروژه واحد اتفاقات برق از دیگر برنامه‌های این سفر بود و شرکت توزیع نیروی برق استان بعد از دریافت این مصوبه، راه اندازی شعبه برق اسفدن را در برنامه کاری خود قرار داده است. 

براساس اطلاعات ارائه شده در این بازدید، شعبه برق اسفدن علیرغم اینکه به صورت رسمی افتتاح نشده، در حال خدمات رسانی به مردم است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سفر به اسفدن، از پروژه پارک جنگلی این شهر هم بازدید کرد. 

میرجعفریان با اشاره به اینکه این پروژه از محل اعتبارات سفر دکتر نوبخت تامین اعتبار شده، گفت: شهرداری اسفدن مکلف است طرح بهسازی، فضاسازی، تامین زیرساخت ها و سایر موارد این پروژه را به گونه‌ای اجرایی کند که این پارک تا پایان سال به بهره برداری برسد. 

برگزاری نشستی با حضور امام جمعه و اعضای شورای شهر اسفدن از دیگر برنامه‌های این سفر بود که مطالبات شهروندان درخصوص سالن ورزشی آموزش و پرورش، آب شهر و موارد دیگر مطرح شد.

شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۰۰ کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.