ناصر نبی زاده روز چهارشنبه افزود: اولین روز از نمایشگاه استانی کتاب حدود ۱۱۰ میلیون تومان و در دومین روز کاری نمایشگاه نزدیک به ۱۴۰ میلیون تومان کتاب به فروش رفت.

وی بیان کرد: همچنین روز سوم نمایشگاه حدود ۲۰۰ میلیون تومان کتاب توسط علاقه‌مندان خریداری شد.

وی با اشاره به این که سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی تا هشتم آذر برپا است گفت: علاقه‌مندان هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه، ۹ تا ۱۱ صبح می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی از حضور ۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ۲۳۰ غرفه برای حضور ناشران و نمایندگان نشر و ۳۲ غرفه نیز برای برنامه‌های جنبی پیش بینی شده است همچنین از مجموع غرفه‌های کتاب ۳۲ غرفه مربوط به ناشران استان و مابقی نیز برای ناشران و نمایندگان کشوری خواهند بود.

وی با بیان این که کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با حداقل تخفیف ۳۰ درصدی به فروش می‌رسد گفت: ۲۰ درصد این تخفیف‌ها به صورت بن و ۱۰ درصد نیز توسط ناشران تخفیف داده خواهد شد.

نبی زاده با اشاره به این که تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان بن خریداری شده است اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان نمایشگاه ۵۰۰ میلیون تومان بن توزیع شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های جنبی متنوع از جمله برگزاری شب فرهنگی شهرستان‌های فردوس، قاینات و خوسف خبر داد و گفت: هفتم آذرماه نیز برنامه شب فرهنگی با حضور دکتر محمود رفیعی و دکتر محمدمهدی ناصح برگزار و از کتاب‌های این نویسندگان با عناوین کوروش نامه، واژه نامچه گویشی و فرهنگی عامه مردم چهکندوک رونمایی خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی سوم آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.