ناصر خوش خبر عصر سه‌شنبه در سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی افزود: جهاد کشاورزی باید از طریق صدا و سیما، نشریات، فضای مجازی و... به بسترسازی و فرهنگ‌سازی در بخش گلخانه بپردازد و طرح را برای مردم تبیین و تشریح کند و این یک مثال است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی وی گفت: به همت استاندار خراسان جنوبی، مجوز تبدیل ۶۰ هکتار گلخانه در استان به یک هزار هکتار اخذ شد و اگر در این حوزه یا موارد مشابه اطلاع رسانی درست صورت نگیرد و برای مردم تبیین نشود، موفقیت لازم حاصل نمی‌شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و جایگاه ممتاز روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی خط مقدم اطلاع رسانی و قلب تپنده دستگاه اجرایی است و مدیران باید به این مهم واقف بوده و در راستای اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم گام بردارند.

وی گفت: اگر مردم را در جریان اقدامات و تلاش‌ها قرار ندهیم، این تصور شکل می‌گیرد که فلان دستگاه یا مدیر فعالیتی ندارد؛ در عین حال نباید به اسم شفاف‌سازی مواردی منعکس شود که فضای روانی جامعه را ملتهب و منافع ملی را تهدید کند.

خوش خبر با اشاره به فضاسازی‌های منفی در حوزه رسانه بیان کرد: برخی رسانه‌ها حیات شان را در تقابل با دولت می‌بینند، غافل از این که تخریب دولت و قوای سه گانه، تضعیف نظام و بازی در زمین دشمن است.

وی افزود: باور ما این است که اگر یک رسانه مثلا صدا و سیما را تخریب کند، دولت نیز آسیب می بیند، پس باید بدانیم که همه اجزای نظام اسلامی یک پیکر واحد هستند و در تقویت اقتدار کشور نقش دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: فصل الخطاب و خط قرمز ما قانون بوده و صیانت از رای مردم را لازم و حق الناس می دانیم.

وی تصریح کرد: میزان رای مردم است و خروجی صندوق‌های رای هرکسی که باشد برای ما محترم است.

خوش خبر گفت: اگر سیاست‌گذاری در حوزه رسانه به خوبی انجام شود، فضای اجتماعی نیز ملتهب نخواهد شد اما اگر کم‌کاری شود، دشمن با استفاده از فضای مجازی، بهره‌برداری و اهداف خود را دنبال خواهد کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.