مهدی نباتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت استفاده از بخشودگی کامل جرایم مالیاتی قابل بخشش تا پایان آبان تمدید شده است. 

وی اظهار داشت: چنانچه در مهلت مشخص مدارک لازم ارایه شود این بخشودگی برای واحدهای تولیدی ۹۸ درصد و برای واحدهای غیرتولیدی ۹۶ درصد اعمال خواهد شد. 

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: همچنین مواردی که یک ماه از تاریخ ابلاغ برگ قطعی آنها نگذشته باشد، در صورت واریز بدهی مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم قابل بخشش می‌شوند.

وی با اعلام اینکه حدود ۴۴۱ میلیارد ریال جرایم مالیاتی قابل وصول در استان وجود دارد افزود: با توجه به فرصت قانونی، باید این میزان جرایم در اسرع وقت پیگیری و تعیین تکلیف شود. 

نباتی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور حمایت از مودیان خوش حساب بخصوص واحدهای تولیدی و اقتصادی فرصت ویژه بخشودگی جرایم قابل بخشش را فراهم کرده و امیدواریم با اعتماد مودیان به مجموعه امور مالیاتی در کنار تحقق  اهداف و برنامه‌های سازمان رضایتمندی مردم استان نیز جلب شود.

وی گفت: با اجرای طرح جامع و ورود اطلاعات فعالان اقتصادی در سامانه‌های طرح جامع مالیاتی، روز به روز شفافیت نظام مالیاتی و اقتصادی کشور بیشتر شده است و ضمن تسهیل فرایندهای مالیاتی، به عدالت اقتصادی و اجتماعی مورد نظر نزدیک می‌شویم.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی یادآور شد: ۱۵ آبان امسال آخرین مهلت ارائه صورت معاملات فصلی تابستان ۱۳۹۸ است که مودیان مالیاتی اعم از خرید، فروش و قراردادها با ورود به سامانه TTMS.TAX.GOV.IR  باید نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.