محمد محمدزاده روز سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند افزود: اگر حادثه یا بحرانی در سطح شهر ایجاد می‌شود و پیشانی آن شهرداری است اما دستگاه‌های دیگر هم باید یاریگر شهرداری باشند.

وی اظهار داشت: بحران ممکن است سیل یا زلزله باشد و وقتی مشکلی از هر نوع برای مردم ایجاد شود، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل رفع شود.

معاون شهردار بیرجند گفت: فهرست تجهیزات دستگاه‌ها توسط بانک اطلاعاتی شهرداری بیرجند تهیه شده است و باید این فهرست به روزرسانی شود.

وی افزود: مسیل‌های سطح شهر توسط کارشناسان حوزه مدیریت شهری بازدید شده است و باید برای زمان بارندگی و آبگرفتگی از قبل برنامه داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند هم گفت: باید وضعیت موجود و ظرفیت کانال‌های سطح شهر به طور دقیق ارزیابی شود که آیا این مسیل‌ها هنگام بارندگی جوابگو هستند.

مهدی میری افزود: اگر کانال‌ها و مسیل‌ها پاسخگوی نیازها نباشد، باید بررسی شود که کانال‌ و مسیرهای جایگزین کجا ایجاد شود و باید مطالعاتی در این خصوص صورت گیرد.

در این نشست مقرر شد با هماهنگی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی و شهرداری بیرجند طرح جامع دفع آب‌های سطحی شهر بیرجند تکمیل شود.

تکمیل تجهیزات ماهواره‌ای شهرستان بیرجند از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.