سردار مجید شجاع در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: در این مدت ۲۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده‌ است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته‌ است.

 وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۷ هزار تماس توسط شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی گرفته شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش دارد اضافه کرد: از این تعداد ۸۱ هزار تماس منجر به عملیات پلیسی شده‌ است.

سردار شجاع بیان کرد: از ابتدای امسال ۲۱ فقره پرونده جرائم اقتصادی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در استان تشکیل شده که یک مورد آن اقدام به زمین‌خواری به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ خودروی سرقتی در استان کشف و در اختیار مالباختگان قرار گرفته‌ است.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار گواهینامه جدید و ۲۲ هزار گذرنامه صادر شده است اضافه کرد: از ۹ مهرماه امسال برای زائرین اربعین حسینی برگ تردد موقت جایگزین گذرنامه صادر می‌شود که تا ۱۲ آبان ماه مهلت دارد.

وی ادامه داد: به زائران اربعین که درخواست صدور گذرنامه خود را به دفاتر پلیس +۱۰ می‌دهند برگه عبور موقت به طور جایگزین داده می‌شود تا از زیارت جا نمانند و بعد برای آنان گذرنامه هم صادر می‌شود.

سردار شجاع اظهار داشت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۰۰ نفر نیروی جدید را در مجموعه فرماندهی انتظامی استان را جذب کرده‌ایم که در صورت متقاضی می‌توانیم این سهمیه را افزایش دهیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ مجوز ورود دام در راستای توسعه معیشت و اشتغال مرزنشینان صادر شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ما معتقدیم که در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری تامین امنیت عمومی با اقتدار و هوشمندی پلیس معنا پیدا می‌کند.

سردار شجاع افزود: رونق تولید که در شرایط کنونی راهگشای جامعه ما است در سایه امنیت و وجود پلیس هوشمند محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مبارزه با جرائم اقتصادی و سایر جرائم مربوطه به این بخش در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: نیروی انتظامی ضمن قدردانی از رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد اعلام می‌کند که با تمام توان در خصوص مبارزه با فساد در کنار حاکمیت است و پلیس خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی عملکرد خوبی داشته‌ است.

سردار شجاع بیان کرد: نیروی انتظامی به تبعیت از مقام معظم رهبری و با همکاری سایر نهادهای امنیتی و انتظامی از هیچ کوششی در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب دریغ نخواهد کرد.

۷۵۵۶* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.