ناصر خوش خبر عصر شنبه در نشست معتمدین و نخبگان استان خراسان جنوبی با معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: مکان و تجهیزات خانه احزاب در استان تامین شده است و هفته‌های آتی شاهد فعالیت خانه احزاب در استان خواهیم بود.

وی گفت: استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت بالای نخبگان و اندیشمندان است و بیش از ۲ هزار شهید را تقدیم نظام کرده است.

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی فرهنگ دوست یاد کرد و گفت: شخصیت‌های منتصب به این استان پدر علم در حوزه‌های مختلف هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم استان مرزداران واقعی هستند عنوان کرد: اگر امروز شاهد امنیت پایدار مرز هستیم به برکت وجود مردم است.

وی افزود: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که در مرکز ثقل محور ترانزیتی شرق کشور قرار دارد همچنین فرصت طلایی با کشور افغانستان از دیگر ظرفیت‌های این استان است.

خوش خبر اظهار داشت: امکان بهره‌گیری از انرژی بادی و خورشیدی، واقع شدن در مسیر خط راه‌آهن سراسری جنوب به شمال غرب، وجود ۵۳ واحد آموزش عالی معتبر و مختلف، بیش از ۵۱ هزار دانشجو و حدود ۱۷۰ هزار دانش‌آموز از دیگر ظرفیت‌های این استان است.

وی به وجود بیش از ۴۶۰ تشکل غیردولتی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: همچنین وجود ۵۱۵ معدن فعال، منطقه ویژه اقتصادی، هشت مجتمع گلخانه‌ای، چهار اثر تاریخی ثبت شده جهانی و ۶۰ رشته صنایع دستی از دیگر مزیت‌های استان هستند.

خوش‌ خبر افزود: مردم خراسان جنوبی دوستدار ولایت هستند و اتحاد و همدلی خوبی دارند لذا این ویژگی سبب شده خراسان جنوبی به عنوان استان ولایی در تاریخ انقلاب بدرخشد.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.