مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در آیین افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: ۴۰۰ مددکار غیررسمی از جامعه رسانه‌ای استان با این نهاد همکاری می‌کنند. 

رضا سلم‌آبادی با اشاره به وجود ۵۶ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی افزود: تا ابتدای سال ۹۷ این آمار در سطح استان ۲۳ مرکز بود. 

وی با بیان اینکه نگاه مردم خراسان جنوبی به فقرا و نیازمندان ویژه است گفت: عید قربان سال گذشته یک هزار و ۷۹ راس و امسال یک هزار و ۳۰۰ راس دام برای نیازمندان در این استان قربانی شد. 

وی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های این نهاد انعکاس رسانه‌ای عملکرد کمیته امداد است که هر سال باعث جلب اعتماد و افزایش مشارکت‌های مردم در کار خیر و کمک به محرومان می‌شود. 

ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، کمک به فقرزدایی و رفع محرومیت، برون سپاری و توسعه خدمت رسانی به محرومان و تکریم آنها، توسعه مشارکت‌های مردمی، تعامل و ارتباط سازنده از جمله اهداف این مرکز تخصصی است.

ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی با نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری، ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و فرهنگی با همکاری نهادهای حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران از جمله برنامه‌های پیش روی نخستین مرکز تخصصی نیکوکاری «رسانه یاران» کشور در خراسان جنوبی است.

پویش «قلم مهر» اولین گام این مرکز بود که در ۱۰ روز گذشته موجب جلب مشارکت و کمک خیران برای دانش‌آموزان نیازمند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این آیین از پویش «۱۰ دقیقه تا لبخند» رونمایی کرد و کارت عضویت سید مرتضی بختیاری در مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی به شماره ۰۰۱۲۱ به وی اهدا شد. 

همچنین در این آیین زینب رمضانی از اصحاب رسانه استان به عنوان رئیس هیات مدیره مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران در خراسان جنوبی معرفی شد. 

«محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی و حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان از دیگر اعضای این مرکز نیکوکاری معرفی شدند. 

رئیس کمیته امداد امروز (چهارشنبه) برای انجام سفری ۲ روزه وارد خراسان جنوبی شد و از چند روستای محروم در شهرستان مرزی درمیان نیز بازدید کرد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.