ناصر خوش خبر پنجشنبه شب در آیین بهره‌برداری از نام فرودگاه بین‌المللی بیرجند به نام سردار شهید محمود کاوه افزود: همه توفیقات نظام اسلامی ما به این دلیل است که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی همچنان در نظام اسلامی ما وجود دارد که امیدواریم با همین باور جمهوری اسلامی سالیان سال در خدمت به مردم، جامعه جهانی و مستضعفین موفق باشد.

وی بیان کرد: یادواره شهید کاوه هم در شهریورماه امسال در خراسان جنوبی برگزار می‌شود که این یادواره به مناسبت سالگرد شهادت آن شهید برنامه‌ریزی شده و برگزاری این یادواره‌ها نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

خوش خبر عنوان کرد: شهید کاوه با بدن مجروح در عملیات‌های مختلف حضور داشت و در آخر خداوند وی را انتخاب کرد و شهید راه نظام، انقلاب، وطن و اسلام شد.

وی ادامه داد: امیدواریم که همه ما با الگوگیری از شهدا در حفاظت و حراست از نظام اسلامی گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذاشته است، اضافه کرد: در دوران بوش انقلاب و نظام اسلامی ما را منبع شرارت توصیف کردند و برنامه‌هایی از جمله حمله به افغانستان و عراق را برای نابودی آن طراحی کردند که به یمن ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

خوش خبر اظهار داشت: در دوران اوباما بحث هسته‌ای مطرح شد که در راستای موازنه‌ای بود که در منطقه می‌خواستند دنبال کنند، در این دوران تحریم‌های مختلف را بر علیه ملت و نظام ما ترسیم کردند.

 وی ادامه داد: در دولت ترامپ به تعهدات بین‌المللی که همه کشورها به آن پایبند بودند، پشت پا زدند که چالش‌های جدیدی را برای نظام اسلامی ما به وجو بیاورد.

خوش خبر افزود: یکی از این چالش‌ها ایجاد تفرقه در بدنه نظام اسلامی و بین مسئولان نظام و جداسازی مردم از مسئولان خدوم بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرزندان انقلاب نقشه آنان نقش بر آب شد

وی بیان کرد: امروز ما با انسجام توانسته‌ایم که پیچ خطرناک و تهدیدهای دشمن را یکی پس از دیگری پشت سربگذاریم.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نامگذاری فرودگاه بیرجند به نام  سردار شهید کاوه گفت: از ایده پردازان این حرکت مهم فرهنگی در راس آن استاندار خراسان جنوبی تشکر می‌کنم.

فرهاد فلاحتی افزود: حرکت دیگری هم پشت این نامگذاری وجود دارد که آن انسجام بخشی در استان به لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

 وی با بیان اینکه شهدا مظهر وحدت ما هستند، اضافه کرد: استان نیاز به وحدت بخشی دارد و بهترین روش‌های وحدت بخشی این علم‌ها و بیرق‌ها هستند.

فلاحتی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که یاد شهدا ما را از خیلی از مشکلات واکسینه می‌کند.

وی بیان کرد: بعضی اوقات بحث می‌شود که چرا فرزندان ما شبیه امثال شهید کاوه‌‎ها نیستند که این موضوع منطقی نیست و تشعشع شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی ما ماند که این شهید از نسل جدید بود و تفاوتی بین این شهید با شهدای دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

 نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه اظهار داشت: در مطالعه وصیت نامه شهدا در تمام وصیت نامه‌ها دو موضوع و بسامد از جمله اخلاص و پیروی از ولایت فقیه در عمل دیده می‌شود.

فلاحتی افزود: انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سالگی خود به این عظمت رسیده که برای موفقیت در گام دوم انقلاب به اخلاص و ولایت پذیری نیاز داریم که هر چه از این دو مسیر فاصله بگیرم، ضربه خواهیم خورد.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.