سرهنگ سعید دادگر روز دوشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند مخوف و سازمان یافته به صورت غیرقانونی در خصوص موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از ۲ ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات فنی اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بررسی‌های ماموران مشخص شد متهمان با تشکیلاتی سازمان یافته دست به اقدامات مجرمانه و غیرقانونی می‌زنند و سرکرده باند که خود را با هویت جعلی «دکتر رضایی» معرفی می‌کند با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان و با هماهنگی مقام قضایی تیم‌های متشکل از امنیت اخلاقی و عملیات وِیژه پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده و چهار نفر از اعضای این باند را در سه نقطه از شهرستان بیرجند دستگیر کردند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه، مخدر و غیرمجاز کشف شد و اعضای این باند با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس درخصوص سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، فضای حقیقی و مجازی را رصد می‌کند و با اقتدار، با هرگونه بی‌نظمی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.