مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی روز شنبه در آیین افتتاح این مجتمع گفت: آبرسانی به روستاهای نخاب، ممند، آنیک، نوغاب آنیک و گیت درمیان انجام شد که ۴۰۳ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

مهدی صفوی نژاد با بیان اینکه ۲۴.۶ کیلومتر خط انتقال به این روستاها اجرا شده است افزود: حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح آبرسانی هزینه شده است. 

وی ادامه داد: حجم مخزن ذخیره آبرسانی به روستاهای نخاب، ممند، آنیک، نوغاب آنتیک و گیت ۸۰۰ متر مکعب است. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون در روستای این مسیر خط انتقال ۱۶۵ سرویس با تانکر آبرسانی می‌شده که از این پس با بهره برداری مجتمع، آبرسانی سایر حذف خواهد شد. 

وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی در ۳۲ روستای شهرستان درمیان داریم که ۲۲ روستا آبرسانی آن در دست اجرا است و ۱۰ روستای باقی‌مانده تا پایان سال آبرسانی خواهد شد. 

همچنین طرح گلخانه سبزی و صیفی شهرستان درمیان نیز امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد. این طرح در سه هزار و ۱۰۰ متر مربع انجام شده که به عنوان اولین واحد گلخانه‌ای شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید. 

برای این طرح از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که به طور مستقیم برای ۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

 ۹۸۹۳* ۶۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.