مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح‌های آبرسانی به طول ۱۱ کیلومتر خط انتقال و با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت اجرا شده است.

مهدی صفوی‌نژاد افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها سال ۱۳۹۶ آغاز شد که ۸۰ خانوار در قالب ۲۲۳ نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: در مجموع تاکنون آبرسانی به هفت روستای شهرستان نهبندان با جمعیت ۵۵۰ نفر و با اعتبار ۲ میلیارد تومان توسط بنیاد برکت انجام شده است.

وی گفت: همچنین طی ۲ ماه آینده چهار دستگاه آب شیرین کن صنعتی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان که توسط بنیاد برکت تامین اعتبار شده است، در چهار روستای نهبندان نصب و راه اندازی می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر دیروز (دوشنبه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان این استان وارد بیرجند شد و ۲ طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور با مشارکت بنیاد برکت شامل جوجه تن طلا که محصول آن جوجه یکروزه است و مزرعه پرورش مرغ تخم‌گذار را در نخستین روز سفر خود افتتاح کرد.

همچنین صبح امروز (سه شنبه) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی با محوریت اشتغالزایی و توسعه اقتصادی تفاهم‌نامه امضا کردند که این تفاهم‌نامه در زمینه ایجاد، ساماندهی و تکمیل زنجیره ارزش پرورش شتر و دام سبک و تبدیل استان خراسان جنوبی به قطب تامین و ترانزیت شتر و محصولات آن در کشور تا سال ۱۴۰۰ به مبلغ سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال منعقد شد.

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان نهبندان کتابخانه عمومی محتاج نهی نهبندان به نمایندگی از ۱۰‌ کتابخانه عمومی برکت در کشور و ۳۶۰ طرح اشتغالزایی اجتماع‌ محور برکت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

دیدار با خانواده شهید محمدعلی قنبری از شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مخبر در شهرستان نهبندان بود.

افتتاح و بازدید از طرح‌های مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت و طرح اشتغالزایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان از برنامه‌های سفر ۲ روزه محمد مخبر و هیات همراه به این استان است.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان است.

۷۵۵۹*۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.