سردار مجید شجاع روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در قالب طرح تشدید برخورد با باندهای حمل و توزیع مواد مخدر طی ۲ عملیات جداگانه در شهرستان‌های بیرجند و نهبندان ۵۳۳ کیلوگرم تریاک کشف و سه دستگاه خودروی سوداگران مرگ را توقیف کردند.

وی افزود: در یکی از این عملیات‌ها ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه قرار است محموله سنگین موادمخدر توسط قاچاقچیان از مرزهای شرقی به مرکز کشور منتقل شود، موضوع را پیگیری و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران با شناسایی خودرو وانت پیکان حامل موادمخدر، سوداگران مرگ را تحت نظر قرار دادند و در عملیاتی ضربتی در شهرستان بیرجند، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۲۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی گفت: در این عملیات یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که خودرو حامل موادمخدر را اسکورت می‌کرد، نیز توقیف شد و در مجموع عملیات سه متهم دستگیر شدند.

سردار شجاع ادامه داد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نهبندان در بازرسی از پژو ۴۰۵ که در مسیر زاهدان - نهبندان تردد می‌کرد، ۲۴۴ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر تاکید کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه داده و اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.