سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مأموران انتظامی استان در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف ۲ تن و ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.

ملکی ادامه داد: این مقدار مواد شامل یک تن و ۳۹۸ کیلوگرم تریاک و ۶۳۵ کیلوگرم حشیش بوده که با هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان و مأموران انتظامی بندرلنگه، حاجی آباد و بندرعباس کشف شده است.

وی بیان کرد: همچنین مأموران انتظامی هرمزگان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف و ۱۳ قاچاقچی را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش امنیت و آسایش عمومی شهروندان است.

ملکی ادامه داد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن هشدار داد: با توجه به حضور و اشراف پلیس در تمام نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه‌های پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان با قاطعیت برخورد می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206971
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.