معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به خبرنگار ایرنا گفت: با مشارکت بسیج هنرمندان استان، این افراد ظهر امروز برای حضور در استان‌های کردستان و کرمانشاه و بازدید از یادمان‌های شهدا اعزام شدند.

سید علی زمزم بیان کرد: ثبت نام برای تمامی هنرمندان آزاد بوده است اما در این اردو هنرمندانی از رشته‌های مختلف هنری همچون هنرهای تجسمی، شعر، نمایشی و سایر حضور دارند.

وی اظهار داشت: هنرمندان بدون احتساب مسیر به مدت سه روز در این مناطق حضور دارند و از یادمان‌های تنگه مرصاد، بوالحسن، بانه، عملیات پاوه، یادمان تپه ‌الله‌اکبر و باشگاه افسران بازدید خواهند داشت.

وی گفت: هزینه‌های جانبی اردوی هنرمندان با مشارکت بسیج هنرمندان و فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.

زمزم از اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدت سفر برای هنرمندان خبر داد و افزود: بازدید از اماکن ستاد راهیان نور نیز مدنظر خواهد بود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز روز گذشته گفت: امسال ۸۰۰ تا یک هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان‌های کرمانشاه و کردستان اعزام خواهند شد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات زاده افزود: ام‌نویسی اردوی راهیان نور از ۲۰ تیرماه آغاز شد و تاکنون ۸۰۰ نفر برای حضور در مناطق عملیاتی غرب نام‌نویسی کرده‌اند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.