قربانعلی مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ مرداد قرار نیست اقدام خاصی انجام شود و نه سهمیه‌بندی در کار است و نه محدودیت و افزایش قیمتی وجود دارد بلکه فقط  افراد از کارت خودشان استفاده می‌کنند. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کارت جایگاه‌ها محدودیت سوخت‌گیری دارد اظهار داشت: این موضوع کسی را دچار مشکل نمی‌کند چون خودرو شخصی بیشتر از ۳۰ لیتر سوخت در هفته استفاده نمی‌کند و هر روز می‌تواند ۳۰ یا ۴۰ لیتر سوخت‌گیری کند لذا محدودیت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این موضوع قطعا برای کسانی که قصد سوء‌استفاده دارند محدودیت ایجاد خواهد کرد ادامه داد: هدف کلان همین بوده که از سوء‌استفاده‌ها جلوگیری تا به اقتصاد ضربه‌ای وارد نشود و سیاست دولت محدودیت برای مردم نیست. 

 مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: اطلاع‌رسانی دریافت کارت سوخت از طریق پیامک برای کسانی که ثبت نام کرده اند، انجام می‌شود و آن دسته از افرادی که ثبت نام کرده اما هنوز کارت سوخت به دستشان نرسیده، مطمئن باشند تمام کارت‌ها تا قبل از ۲۰ مرداد به آدرس اعلام شده، ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سیاست کلان کشور مقرر شد از ۲۰ مرداد تمامی خودورها با کارت شخصی در تمامی جایگاه‌های کشور سوخت‌گیری کنند.

مردانی گفت: در خراسان جنوبی هم به تبعیت از سیاست کشوری از همین تاریخ تمامی خودروهایی که به جایگاه‌ها مراجعه کنند باید با کارت شخصی سوخت‌گیری کنند. 

وی گفت: غیر از کارت‌های شخصی، کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها نیز همچون گذشته وجود دارد تا اگر به هر دلیل امکان استفاده از کارت شخصی نباشد، بتوان سوخت‌گیری را انجام داد.

وی اضافه کرد: نیاز است مردم پیش از ۲۰ مرداد حداقل یک بار با کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند تا از صحت کارت به لحاظ فیزیکی و عملیاتی مطمئن شوند.

مردانی با تاکید بر اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند گفت: حتما اطلاعات، آمار و مواردی که باید پیگیری شود را از منابع رسانه‌ای معتبر دنبال شود. 

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.