رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی از ثبت بیش از 17 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، هادی بهمنی، امروز ۳ مرداد، در نشیت خبری با اصحاب رسانه به تعداد کل وسایل نقلیه عبوری در شبکه راه‌های استان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: تعداد دستگاه‌های ترددشمار فعال در استان 72 دستگاه است.

بهمنی ادامه داد: درصد تغییرات تردد ثبت شده در چهار ماهه نخست امسال نسبت به بازه مشابه سال گذشته بیش از هفت درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: پرترددترین محور، بیرجند-سربیشه(بیرجند-مود) با تعداد بیش از 800 هزار تردد بوده است.

بهمنی اظهار کرد: طی این مدت درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد 35 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری نیز در این مدت 25 درصد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی به میزان تردد ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و بیان کرد: تعداد وسایل نقلیه بررسی شده بیش از 12 میلیون مورد بوده است که با توجه به فعال‌سازی اعمال قانون براساس متوسط سرعت، تعداد ۳۷ هزار ۷۷۵ مورد تخلف توسط این سامانه‌ها در راه‌های استان شناسایی و برای اعمال قانون به پلیس راه استان ارسال شد که بیش از 50 درصد آن مربوط به متوسط سرعت است.

بهمنی بر ضرورت بهره‌گیری رانندگان از اطلاعات سامانه 141 و گزارش مشکلات راه‌ها به این سامانه تأکید کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.