اروجعلی علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های مختلف تعبیه شده در جاده های استان، هم اکنون عبور و مرور خودروها در جاده های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی به صورت روان ادامه دارد.
وی با اشاره به آخرین روز و ساعات تعطیلات نوروزی و احتمال پرحجم شدن جاده های آذربایجان شرقی، از مسافران داخل و خارج از استان درخواست کرد تا زمان سفر خود را با دقت و حساسیت بیشتری انتخاب کرده و با پرهیز از سفر آخرین دقایق خود، بستر و زمینه های لازم برای تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان را فراهم کنند.
علیزاده اظهار داشت: تعداد 82 دوربین در محورهای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی به صورت زنده تمام مسیرها را رصد می کند و راهداران مستقر در جاده های استان در صورت بروز هرگونه مشکل، آماده خدمات رسانی سریع و به هنگام به مسافران هستند.
وی محورهای تبریز- آذرشهر، تبریز - صوفیان - مرند و تبریز - زنجان در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) را پرترددترین جاده های آذربایجان شرقی اعلام کرد.
علیزاده اضافه کرد: وضعیت هوای اکثر محورهای استان هم اکنون نیمه ابری همراه با وزش باد است و مشکل حاد جغرافیایی در جاده ها وجود ندارد.
آذربایجان شرقی 14 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.