مهدی جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد اسلامی در سفر یک روزه به خراسان جنوبی چندین طرح و پروژه را افتتاح و کلنگ زنی خواهد کرد.
وی افزود: کلنگ زنی سالن ترمینال فرودگاه بیرجند، بازدید از محور بیرجند - قاین، کلنگ زنی پروژه خیرین مسکن ساز، کلنگ زنی خانه محله 17 شهریور، بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری و افتتاح سالن ورزشی محله موسی بن جعفر (ع) از جمله برنامه های وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی 798 واحد مسکن مهر استان افتتاح و جشن اختتامیه طرح مسکن مهر در استان برگزار می شود.
وی با اشاره به سفر خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل به شهرستان های طبس و فردوس افزود: در این سفر 124 کیلومتر باند دوم افتتاح می شود.
جعفری بیان کرد: کلنگ زنی پروژه خیرین مسکن ساز فردوس و پروژه آنتی راه آهن این شهرستان نیز در ادامه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان فردوس انجام می شود.
وی گفت: مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی نیز با سفر به شهرستان نهبندان قطعه جدیدی از دو بانده شدن محور شوسف - نهبندان را کلنگ زنی و 17 کیلومتر باند دوم را افتتاح می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: یکی دیگر از معاونان وزیر در سفر به شهرستان درمیان پروژه ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی را کلنگ زنی و باند دوم اسدیه - بیرجند را افتتاح خواهد کرد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.