علی حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان ایرانی بیشترین برندگان مسابقه نقاشی سال 2019 سازمان جهانی بهداشت بودند.
وی گفت: با توجه به حجم مسابقات 900 اثر از هفت هزار و 900 شرکت کننده ایرانی به دفتر مدیترانه شرقی این سازمان ارسال شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله نهایی این مسابقات، صفری در رده سنی 16 تا 18 سال موفق به کسب مقام سوم نقاشی موضوعی سال 2019 شد.
وی گفت: این دانش آموز پایه دوازدهم هنرستان کاردانش قدس شهرستان بشرویه قبل از این هم 2 مقام جهانی در کشورهای اسلوونی و بلغارستان در زمینه نقاشی را از آن خود کرده است.
به گزارش ایرنا از ۹۰۰ اثر ارسالی به دفتر مدیترانه شرقی سازمان بهداشت بهانی در کشور مصر ۱۳ نقاشی برگزیده نهایی مسابقه نقاشی 2019 شدند.
به غیر از منیره صفری، راستین عظیمی، محمدرضا بکایی و پرهام گودرزی از کرمانشاه، پرهام خیری از کرج، فاطمه جوانمردی قهدریجانی از اصفهان، هلن کلانتر هرمزی از اهواز، احسان شمسی از نجف‌آباد، تینا اسدی از اصفهان، نازنین محمد فخر از تاکستان قزوین، سحر بلوری‌فر از رشت و پریسا فتحی از تبریز دیگر برگزیدگان ایرانی در گروه‌های سنی ۱۸-۸ سال هستند که توانستند رتبه‌های اول تا پنجم این مسابقه بین‌المللی را کسب کنند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.