به گزارش ایرنا آرش میراسماعیلی دوشنبه شب در نشست تخصصی ورزش جودو خراسان جنوبی با بیان اینکه رئیس هیات جودو مثل رئیس فدارسیون در استان است افزود: هر فردی که در راس مدیریت قرار می گیرد نقاط قوت و ضعفی دارد و نمی توان گفت که یک نفر کامل است اما همه با همدلی و حمایت از رئیس هیات باید به رشد ورزش جودو در خراسان جنوبی کمک کنیم.
وی گفت: یک نفر در هیات جودو می تواند رئیس یا نایب رئیس شود و اگر به عنوان مثال من رئیس نشدم نباید کاری کنم که نقطه ضعف رئیس یا دبیر برجسته شود و همه نقاط قوتش را زیرسئوال برده یا افرادی را تحریک کنیم که شرایط جودو خراسان جنوبی زیرسئوال برود.
رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: برجسته کردن نقاط ضعف به نوعی خیانت به جودو استان است و نباید به این خیانت دامن زده شود.
وی افزود: اگر بخواهیم فردی را خارج از خانواده جودو به عنوان رئیس هیات جودو استان منصوب کنیم برای ورزشکاران این رشته در استان خوب نیست پس باید اجازه داد تا خانواده جودو استان با تمام اختلافی که با یکدیگر ممکن است داشته باشند از منیت ها گذشته و اگر مشکلاتی در گذشته بوده و توهینی شده است، گذشت کنیم.
میراسماعیلی تصریح کرد: اگر ببینیم اختلاف در خانواده جودو خراسان جنوبی ادامه دار است، مجبوریم فردی خارج از خانواده جودو را به عنوان رئیس هیات منصوب کنیم.
وی گفت: آقایان تهوری، کارکن و قربانی برای ورزش جودو خراسان جنوبی زحمت کشیده اند و نباید این زحمات را با میز ریاست عوض کنیم، نباید اخلاق زیرپا گذاشته شود و بگوییم چون آقای تهوری 14 سال رئیس هیات جودو استان بوده و اگر نقطه ضعفی هم داشته همه نقاط قوتش را زیرسئوال ببریم لذا بنده به ایشان اعتقاد داشته و به سمت بازرس ویژه فدراسیون جودو منصوب کردم که برای جودو خراسان جنوبی هم یک افتخار است.
وی با اشاره به اینکه 6 ماه جودو خراسان جنوبی تعطیل بود افزود: همه مجموعه جودو استان سهمی را در عقب افتادگی جودو استان داشته و امروز تقاضا دارم به عنوان یک خدمتگزار به جمع بندی برسیم و یک نفر از خانواده جودو را حمایت و همه به او کمک کنیم.
رئیس فدراسیون جودو بیان کرد: اگر انتقادی داریم با برگزاری جلسات هم اندیشی فردی که رئیس می شود صحبت ها را گوش کرده و سعه صدر داشته باشد و برخورد چکشی نکند، همه با همکاری با یکدیگر جودو استان را در مسیر رشد قرار دهیم.
وی گفت: جمع بندی صحبت هایم را با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی انجام می دهم و تقاضای من از ورزشکاران این است که از جمع بندی ما حمایت کنند.
هیات جودو استان خراسان جنوبی از آبان سال گذشته با سرپرست اداره می شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.