به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود علیپور افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، 2 متهم به هویت معلوم اهل و ساکن تهران با حضور در این شهرستان با همدستی فردی دیگر در امر سرقت داخل خودروها فعالیت دارند که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان در مخفی گاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی طبس منتقل شدند.
فرمانده انتظامی طبس اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 9 فقره سرقت محتویات خودرو با همدستی چهار نفر مالخر در سطح شهرستان طبس اعتراف کردند که در بازرسی از منازل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.
علیپور ادامه داد: متهمان به همراه مالخران پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
وی از شهروندان خواست خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کنند و همچنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.