به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ سعید دادگر افزود: به دنبال شکایت دامداران شهرستان سرایان مبنی بر کلاهبرداری فردی تحت عنوان خریدار گوسفند موضوع پیگیری و بررسی شد و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی ماموران مشخص شد فرد کلاهبردار 250 راس احشام را با قیمت بالاتر از بازار از دامداران خریداری کرده و پس از جلب اعتماد آنان و صدور چند فقره چک بلامحل با سررسید های مختلف احشام را به مقصد سایر شهرستان ها منتقل کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای احقاق حقوق و مطالبه شهروندان با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و با تشکیل تیم ویژه و تحقیقات گسترده، متهم را که با هویت جعلی فعالیت می کرد، شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کردند.
وی مبلغ کلاهبرداری متهم از مردم را هشت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کلاهبردار در استان خراسان رضوی نیز اقدام به چند فقره کلاهبرداری با هویت های جعلی کرده بود که تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی قرار داشت.
سرهنگ دادگر ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت در معاملات و خرید و فروش اجناس تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.