به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: 758 کیلوگرم تریاک، 233 کیلوگرم هروئین و 21 کیلوگرم شیشه در بازرسی از یک دستگاه وانت سایپا و سواری زانتیا با پشتیبانی عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان در شهرستان شاهرود کشف شد.
وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله سنگین مواد مخدر را که از کشورهای شرقی وارد ایران شده به صورت مسلحانه از عمق کویر حمل کرده و به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ پیگیری شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی با رصد و شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر به استان سمنان اعزام شدند و با پشتیبانی عملیاتی ماموران فرماندهی انتظامی این استان، در عملیاتی ضربتی 2 دستگاه وانت سایپا و سواری زانتیا را در شهرستان شاهرود توقیف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در این عملیات موفق پلیسی 758 کیلوگرم تریاک، 233 کیلوگرم هروئین و 21 کیلوگرم شیشه را کشف کردند که عملیات شناسایی و دستگیری سایر عاملان و مرتبطان با این پرونده ادامه دارد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.