به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله موادمخدر از سیستان و بلوچستان به مرکز کشور به دست آمد.
وی با اشاره به هماهنگی های لازم قضایی‌ در این زمینه، بیان کرد: بر همین اساس، هماهنگی های مطلوب با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری سوداگران مرگ برقرار شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به عملیات مسلحانه در دستگیری این قاچاقچیان اشاره کرد و ادامه داد: ماموران سرانجام خودروی حامل موادمخدر را در محور سراوان به سیب سوران شناسایی و در اقدامی هماهنگ و ضربتی همراه با تیراندازی آن را متوقف کردند.
قاسمی، به مجروح و زمین گیر شدن عامل اصلی قاچاق این محموله مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: 193 کیلو و 650 گرم مواد مخدر شامل 122 کیلو و 180 گرم حشیش و 71 کیلو و 470 گرم تریاک در بازرسی صورت گرفته از خودروی نیسان قاچاقچیان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این محموله از سیستان و بلوچستان به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود که این عملیات مشترک و منسجم، ناکامی سوداگران مرگ را در پی داشت.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
پیش تر نیز، یک هزار و 106 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و مرکزی کشف و ضبط شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.