داوود شهرکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «رونق تولید» نامگذاری شد که در این زمینه دستورالعمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال حوزه صنعت و معدن موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه ابلاغ شده است.
وی گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر تسهیلات رونق تولید، تسهیلات جدیدی از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه نیز در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید امسال در سه محور پرداخت می شود که یکی از آنها توسعه واحدهای صنعتی موجود و بازسازی و نوسازی واحدها در راستای کاهش هزینه های تولید و ارتقای بهره وری است.
وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان می توانند برای تکمیل طرح های ناتمام صنعتی و معدنی و تامین سرمایه در گردش و با هدف تثبیت اشتغال از تسهیلات رونق تولید بهره مند شوند.
شهرکی گفت: متقاضیان برای بهره مندی از تسهیلات رونق تولید باید به سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir مراجعه کنند که پس از بررسی در کارگروه مربوط و در صورت تصویب برای پرداخت به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
وی چندی پیش گفت: سهم استان از اعتبارات طرح رونق تولید امسال 2 هزار و 210 میلیارد ریال است که در صورت نیاز می توان این میزان را افزایش داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: پارسال به 301 واحد و طرح تولیدی یکهزار و 387 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و به صورت مستقیم پرداخت شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.