به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا محمدی روز سه شنبه در این پیام افزود: اقدام انقلابی و مدیریت جهادی جنابعالی در پیشگیری از وقوع بحران و نیز حفاظت از جان و مال همشهریان مومن؛ نشان داد که مدیریت علمی و عملی با روحیه انقلابی و متعهدانه تنها راه برون رفت از مشکلات است.
وی اظهار داشت: همه شاهد بودیم که از روزهای پیشین باران رحمت الهی با حضور عملیاتی در کنار همکاران سختکوش و بی‌ادعای خود تلاش کردید که آسیب‌های ناشی از بارندگی‌ها به حداقل برسند و نیز مداومت و اهتمام جنابعالی در مقابله با ایجاد بحران در زمان وقوع باران پیش‌بینی شده هم، نتیجه داد و شهر در آرامش؛ نزول باران رحمت الهی را تجربه کرد.
امام جمعه طبس بیان کرد: با این وصف به دلیل مراجعات و درخواست‌های مردمی و نیز آنچه دیده شد؛ اینجانب به نمایندگی از همشهریان قدرشناس و فهیم طبس از تلاش خستگی‌ناپذیر و تخصصی و مدیریت میدانی جنابعالی قدردانی می کنم و از درگاه خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی شما و همکاران پرتلاش‌تان را خواستارم.
همچنین امام جمعه طبس امروز (سه شنبه) با حضور در دفتر کار شهردار طبس، اقدامات صورت گرفته در بارندگی های اخیر را از نزدیک بررسی کرد.
شهردار طبس در این جلسه، گزارشی از وضعیت بارندگی ها، جریانات سطحی و اقدامات صورت گرفته برای رفع آب گرفتگی معابر ارائه کرد.
وی با اشاره به مسدود شدن برخی مسیل ها در اثر ساخت و ساز و گسترش شهر گفت: برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه دروازه قرآن شیراز باید مسیل ها بازگشایی شود و در این راستا لازم است دستگاه های متولی همکاری کنند.
مجید بهارستانی یزدی موفقیت در مهار روان آب ها را حاصل همکاری و تعامل مردم و مسئولان دانست و افزود: به عنوان مدیر بحران شهری از همکاری مردم و شهروندان و مدیران دستگاه های اجرایی در این موارد تشکر می کنم.
امام جمعه طبس هم مدیریت بارندگی اخیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: من از زحمات تک تک عزیزان تشکر می کنم چرا که کمترین آبگرفتگی را شاهد و ناظر بودیم.
طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند است.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.