به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمد صادق معتمدیان آمده است: شهدا مایه‌ رونق حیات معنوی‌ در کشور هستند؛ حیات معنوی یعنی روحیه، یعنی احساس هویّت، یعنی به سمت آرمانها حرکت کردن و عدم توقّف؛ این کار شهدا است؛ این را قرآن هم به ما یاد میدهد. مقام معظم رهبری (حفظه الله)
وی ادامه داد: شهید، ارزنده ترین الگوی ایثار و فداکاری و والاترین مکبر آزادگی است و کدام تکبیر رساتر و فراگیرتر از شهادتینی که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: درود و رحمت خدا بر شهدای همیشه زنده ایران، که استقلال، عزت، اقتدار و آرامش امروز میهن عزیز اسلامی، وامدار جانفشانی و از خودگذشتگی آنان است و درود و سلام خدا بر دل های صابر، بزرگ و دریایی خانواده های معزز شهدا که پس از سال ها از عروج عزیزان شان، همواره استوار و ثابت قدم، صبر و شکیبایی را به ما می آموزند.
معتمدیان افزود: تکریم جایگاه والای شهیدان و خانواده های مکرم آنان و ادامه هدف ارشمند شهدای عزیز، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) نیز قرار داشته و دارد.
وی اظهار داشت: 22 اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های الهی امام شهیدان را گرامی داشته و ضمن عرض خداقوت به خادمین شهدا و آرزوی توفیقات روزافزون، با ارج نهادن به جایگاه والای شهیدان سر تعظیم فرود می آوریم؛ امید است با تاسی از این الگوهای بی بدیل، ادامه دهنده راه سعادت بخش آنان باشیم.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.