به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی در این بازدیدها که در حاشیه سفر استاندار به درمیان انجام شد، بر مشارکت مردم در حل مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور با جنگ اقتصادی نابرابر روبه رو شده و کمک مردم به دولت و نظام جمهوری اسلامی می تواند تاثیر به سزایی در برون رفت از مشکلات فعلی داشته باشد.
وی بیان کرد: پیگیری و برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی روستاها نقش مهمی در توسعه زیرساخت ها و حل مشکلات روستاییان دارد. معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتباط گیری مردم با اعضای شوراها و نیز شوراها با بخشداری و فرمانداری شهرستان می تواند در تسریع روند توسعه زیرساخت های روستایی و ماندگاری مردم در روستاها تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته توجه ویژه ای به مردم به ویژه روستاییان داشته و دارد تصریح کرد: فرهنگ مردم در حوزه صرفه جویی بسیار اهمیت دارد.
عابدی ادامه داد: صرفه جویی به معنای درست مصرف کردن است و از همه مردم به ویژه مبلغین فرهنگ ایرانی - اسلامی همچون روحانیون و مسئولان شهرستانی انتظار می رود با ابزار ایمان و اراده در تولید و اشتغال جوانان بکوشند.
بنابر این گزارش بیشتر مشکلات طرح شده در این پنج روستا تامین آب شرب، آنتن دهی تلفن همراه، آنتن دهی تلویزیون دیجیتال و تامین سوخت ادوات کشاورزی بود.
استاندار خراسان جنوبی روز گذشته در سومین سفر شهرستانی خود وارد درمیان شد.
معتمدیان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در این شهرستان با مردم روستای شیرگ ججگ دیدار کرد.
وی همچنین در دیدار صمیمی با مردم شهر قهستان با آنان به گفت و گو پرداخت و مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک و زبان مردم بررسی کرد.
استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز سفرش به شهرستان مرزی درمیان از روستای هدف گردشگری فورگ نیز بازدید کرد.
دیدار با خانواده شهید، نشست با نخبگان و علمای شهرستان، نشست با شوراهای اسلامی (شهرستان، بخش، شهر، بخشداران، شهرداران و دهیاران) و برگزاری جلسه شورای تامین از برنامه های روز نخست سفر استاندار به شهرستان درمیان است.
همچنین استاندار خراسان جنوبی امروز یکشنبه از روستای ذکری بازدید می کند و در جمع مردم شهر طبس مسینا، روستای خیرآباد و شهر گزیک حضور می یابد.
بازدید از هنگ مرزی گزیک، دیدار با یک خانواده شهید در شهر گزیک، حضور در جمع مردم روستای اشک و حضور در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌ های سفر استاندار به شهرستان درمیان برنامه ریزی شده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری بیرجند است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.