به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی یکشنبه شب در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این عشق و علاقه نسبت به دیگر ائمه نیز وجود دارد.
وی ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) به تمامی مسلمانان جهان افزود: از ویژگی های ائمه اطهار و اهل بیت این است که دوست و دشمن کمالات آنها را نمی توانستند انکار کنند و اکنون نیز نمی توانند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در طول تاریخ رقابت ها بر سر مسائل دنیوی و حکومتی بوده نه برای فضائل، تقوا و علم و ما نمونه های فراوانی برای اهل پژوهش داریم به عنوان مثال کسانی که دارای اندیشه آزاد هستند به میزانی شناختی که دارند نسبت به امام علی (ع) اظهار ارادت می کنند.
وی گفت: امروز هم مدعیان بر سر مسائل اصلی مثل علم و تقوا و ایمان مدعی نیستند بلکه برای دنیا و هوای نفس مدعی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: با همه دشمنی هایی که دشمنان علیه امام خمینی(ره) داشتند، اما هنگام رحلت ایشان، تمامی پرچم های کشورها نیمه برافراشته شد و این تاثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشان می دهد.
وی افزود: امروز نیز دنیا می داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد آن کسی که حرفی برای گفتن دارد و می تواند دنیا را نجات دهد رهبر اسلام است، اما با این وجود با ایشان نیز همیشه در حال جنگ هستند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی استاد اخلاق ما در ارتش بودند و خاطرات زیادی از ایشان داریم.
حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی افزود: نصایح ایشان را همیشه به عنوان سوغات برای خود می دانیم و اینجا آمده ایم تا از نصیحت های شما استفاده کنیم.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.