به گزارش ایرنا ارزش ریالی هر سری از این اقلام 120 میلیون ریال و شامل ماشین لباسشویی، تلویزیون، سرویس چینی، یک تخته فرش، جاروبرقی، سرویس قابلمه، اتو، اجاق گاز و یخچال است.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روز چهارشنبه در همایش ازدواج آسان و توزیع 30 سری جهیزیه گفت: اهدای حداقل های جهیزیه به زوج های نیازمند و محروم از برکاتی است که در استان شاهد آن هستیم.
حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: در آغاز گام دوم انقلاب و شرایطی که دشمنان با تمام توان مقابل ما صف آرایی کرده اند، بحث دولت سازی و تمدن اسلامی مطرح است.
وی با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: همانطور در دوران جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و دشمنان را ناامید کردیم امروز نیز باید بکوشیم جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دشمنان قسم خورده استکبار جهانی و در سطح بین الملل به تعبیر مقام معظم رهبری، دولت های اروپایی، کشورهای دست نشانده غرب، ستون پنجم داخل کشور و برخی افرادی که دلباخته فرهنگ غرب هستند جنگ اقتصادی به راه انداخته اند.
وی یادآور شد: در چنین شرایطی آنانی که برای فرهنگ توجه به بندگان خدا و برگزاری ازدواج آسان تلاش می کنند قابل تقدیر و ستایش هستند.
این آیین با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در سالن غدیر بیرجند برگزار شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.