سرهنگ علیرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر جاده زهان شهرستان زیرکوه یخبندان است و رانندگان این مسیر ضمن رعایت احتیاط، تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
وی اظهار داشت: علاوه بر محورهای ذکر شده سایر مسیرهای ارتباطی استان فاقد بارش برف و باران بوده و تردد در آنها برقرار است.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی بارش برف و باران در شهرستان ها تداوم دارد لذا رانندگان بایستی قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
وی بر رعایت فاصله طولی بین خودروها توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: همچنین رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز در اینگونه شرایط از شتاب و عجله خودداری و خونسردی خود را حفظ کنند.
خراسان جنوبی در مسیر تردد زایران 15 استان غرب و جنوب کشور به مشهد مقدس قرار دارد و طول راه های آن 17 هزار و 400 کیلومتر کیلومتر است.
این استان با 151 هزار کیلومتر مربع مساحت و 769 هزار نفر جمعیت سومین استان پهناور و دومین استان بیابانی کشور است، گستردگی این استان سبب خستگی و خواب آلودگی رانندگان می شود.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.