به گزارش ایرنا رمضان دلباز روز دوشنبه در آیین اهدای این تعداد کمک جهیزیه افزود: از ابتدای سال جاری نیز 156 سری کمک جهیزیه به ارزش 461 میلیون تومان به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان زیرکوه اهدا شده است.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال 19 مورد هدیه ازدواج به ارزش 19 میلیون تومان به پسران زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد زیرکوه گفت: با حمایت دولت و کمک های مردمی صف انتظار جهیزیه نوعروسان و تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد به پایان رسید و وام اشتغال و کارگشایی و پرداخت کمک جهیزیه به روز یا در کمترین زمان ممکن به حساب مددجویان واریز می شود.
وی با اشاره به فرآیند شناسایی و ساماندهی نیازمندان دریافت جهیزیه هم گفت: سرپرست خانوار با مراجعه به این نهاد و ارائه مدارک از قبیل سند رسمی ازدواج و سایر مدارک لازم برای دریافت جهیزیه به مددکار مربوط مراجعه می کند و بعد از ثبت در سیستم نظام جامع حمایتی در نوبت دریافت جهیزیه قرار می‌گیرند.
دلباز بیان کرد: رویکرد مهم کمیته امداد از اهدای کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان ترویج ازدواج آسان و کمک به تامین لوازم ضروری نوعروسان در ابتدای زندگی است.
شهرستان زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.