به گزارش ایرنا فرماندار قاینات روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: استاندارد سازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی در روستای نوغاب حاجی آباد به نمایندگی از 30 طرح آموزشی با اعتبار 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که بیش از دو هزار دانش آموز از مزایای آن بهره مند شدند.
محمد کریمی افزود: اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستا و تبدیل آب نما به پل سه دهانه در روستای پهنایی، احداث پارک روستای زول به نمایندگی از روستاهای «شیرمرغ»، «کلی» و «شاهیک» از دیگر طرح هایی بود که در دومین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید و بیش از یکهزار و 300 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.
اعزام 40 روحانی به روستاهای شهرستان، اعزام تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی به روستاها برای احصای مشکلات مردم و تبیین دستاوردهای 40 ساله نظام و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه نمونه خیامی شهر قاین از دیگر برنامه های دومین روز دهه فجر در شهرستان قاینات بود.
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بهره برداری و عملیات اجرایی 105 طرح در شهرستان قاینات شروع می شود.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و هشت دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.