ابراهیم رسولی مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال همزمان با دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات گازرسانی به 6 روستای شهرستان به بهره برداری می رسد و گازرسانی به یک روستا نیز کلنگ زنی خواهد شد که برای آن 9 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح سامانه آبیاری کم فشار در زمینی به مساحت 70 هکتار واقع در موتور پمپ اثنی عشر سه قلعه است که از محل اعتبارات ملی و با مشارکت مالک سه میلیارد و 917 میلیون ریال هزینه شده است.
سرپرست فرمانداری سرایان با اشاره به احداث خوابگاه پسرانه فرهیختگان گفت: این پروژه با زیربنای 980 متر مربع در سه طبقه آماده بهره برداری است که 6 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای آن صرف شده است.
وی از افتتاح ساختمان اداری هلال احمر شهرستان سرایان با زیربنای 700 متر مربع خبر داد و افزود: برای این پروژه 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
رسولی مقدم بیان کرد: احداث سلول پسماند شهرستان سرایان با مساحت 20 هزار متر مربع از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال است که 12 میلیارد ریال برای آن اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: 2 کارگاه تولید پودر بنتونیت و محصولات چوبی نیز با اعتبار 87 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی واقع است که از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش کاخک شهرستان گناباد، از شرق به بخش سده شهرستان قاینات، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان خوسف و از جنوب غربی به بخش دیهوک شهرستان طبس محدود است.
شهر سرایان مرکز این شهرستان در 160 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی و در دشتی هموار در حاشیه کویر و در دامنه جنوب غربی رشته کوه زابری معروف به شتران قرار دارد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.