به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان یکشنبه شب در حاشیه بازدید از این مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه که با کمک خیران ساخته شده کار بسیار ارزشمندی است.
وی اظهار داشت: ساخت این بیمارستان با زیرساخت های لازم باعث شده که بخش قابل توجهی از مشکلات بیماران سرطانی استان حل شود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل نبود چنین بیمارستانی در گذشته بیماران مجبور بودند به استان های دیگر سفر کنند که هزینه های ایاب و ذهاب و سایر مشکلات بر رنج آنها افزوده می شد.
وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان ایران مهر از اواخر سال 95 در خراسان جنوبی افزود: با افتتاح این بیمارستان و تجهیز آن توسط وزارت بهداشت کار بسیار خوب و با کیفیتی انجام شده است.
معتمدیان بیان کرد: البته هنوز برخی نارسایی ها برای تکمیل شدن چرخه درمان در این بیمارستان وجود دارد که تلاش می شود از مبادی مربوطه پیگیری و رفع شود.
به گزارش ایرنا استاندار خراسان جنوبی از بخش های مختلف بیمارستان ایران مهر از جمله بستری، ایزوله، اطفال، درمانگاه و رادیوتراپی دیدن و با کادر بیمارستان و بیماران گفت و گو کرد.
وی به منظور شرکت در جشن لبخند ماندگار بیماران سرطانی از جمله کودکان تحت درمان در این بیمارستان حضور یافت و تولد دوباره آنان را جشن گرفتند.
عملیات ساخت بیمارستان ایران مهر بیرجند سال 1390 در یک طبقه با زیربنای 6 هزار مترمربع آغاز و هزینه های ساخت و تجهیز آن توسط خیران حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تامین شد. این مرکز دارای چهار بخش رادیوتراپی، شیمی درمانی بستری، شیمی درمانی سرپایی و سلول درمانی است.
بیمارستان ایران مهر 16 اسفند 1395 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید و اولین بیمار رادیوتراپی در 14 تیرماه 1396 تحت درمان قرار گرفت.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.