به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شنبه شب در آیین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: دوستی نسبت به یکدیگر اساس دین است و خداوند همه موجودات را براساس رحمت خود آفریده است و آنان را دوست دارد.
وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم انسان ها را به نیکی نسبت به یکدیگر امر کرده است گفت: همچنین خدواند نسبت به کسانی که دین و ایمان ندارند ولی نسبت به مسلمانان توطئه ندارند نیز توصیه کرده که با نیکی و عدالت نسبت به آنان رفتار کنیم.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر که خدمت به بشر را انتخاب کرده اند در جهت خدمت به انسان ها کمک می کنند و بهترین حب و دوستی را در جامعه فرهنگ سازی می کنند.
وی اصل دین را بر حب و بغض دانست و گفت: حب و بغض مسائل فطری هستند و دشمنی در دین نسبت به کسانی است که آنان نظام حب و دوستی را در هم می شکنند یعنی انسان مستکبر، خودخواه، ستمکار و کسی که دشمن حیات انسان است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه ما 40 سال است که در عرصه های مختلف در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم اضافه کرد: ما با افرادی مقابله می کنیم که ضد بشریت هستند و قانون مصوب، فطرت، عقل و قوانین بین المللی را رعایت نمی کنند.
وی گفت: دشمنان به عنوان شیطان نمی خواهند در هیچ کجای جهان انسان های آزاده باشند و هر کسی اسم از آزادگی به میان می آورد حلقوم آن را با گچ و سیمان پر می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استکبار با حیله گری خود برای هیچ انسانی حقی قائل نیست مگر به عنوان بردگی و زیرمجموعه خود به انسان ها حق می دهد.
وی اظهار داشت: در کشورهای غربی به خصوص آمریکا 99 درصد جمعیت یک درصد ثروت را دارند و یک درصد جمعیت 99 درصد ثروت را دارند که دولت ها هم در خدمت به یک درصد سنگ تمام گذاشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی کشور های غربی و استکبار را کارگردان اصلی هشت سال جنگ تحمیلی معرفی و اضافه کرد: کشور های غربی تمامی امکانات خود را در اختیار صدام قرار دادند و فرانسه بمب شیمیایی، شوروی و آمریکا انواع تجهیزات نظامی را در اختیار صدام گذاشتند.
وی گفت: اما نیروهای بسیجی ما به صورت داوطلبانه در صحنه های جنگ حضور یافتند و به همه جهانیان آموختند که با مقاومت می شود مستکبران را از کشور بیرون راند و هدف آنان نجات بشر و جامعه در برابر توطئه های مستکبران بود.
در آیین که معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی، شهردار بیرجند و جمعی از مسئولان حضور داشتند از داوطلبان جمعیت هلال احمر تجلیل شد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.